Κυριακή, Μαρτίου 11, 2007

Σελουλόιντ



Με 7 και ουχί με 5 συνεχίζει αυτή τη φορά το παιχνίδι...

-Θέλεις να παίξουμε τις κουμπάρες; με ρωτάει η σοφία
-Με τις δικές μου ή τις δικές σου κούκλες;
-Εγώ, τις δικές μου τις άπλωσα στο πάτωμα, τις ξεσκόνισα, τις έπλυνα και τώρα στεγνώνουν στα μανταλάκια. Άλλες είναι από πορσελάνη, άλλες από πανί, άλλες είναι ξωτικά και μάγισσες, άλλες είναι χειροποίητες και θα μας πάρει χρόνο μέχρι να έχουν στεγνώσει. Τώρα είναι η σειρά σου να βγάλεις εσύ από τις εκατοντάδες που έχεις στο μέσα στο μικρό σου ντουλαπάκι αυτές που για σένα είναι οι καλλύτερες. Μόνο εφτά όμως!
-Εντάξει, πρώτα βγάζω την μικρή Λουλού, μετά τον Τομ και Τζέρρυ, τον Σνούπυ, τον Ποπ..
-Κάτι καλλύτερο; μερικά βήματα πιο μακρυά;
-Έχω και κάτι σε Ταρζάν, Ζορρό, Φρανκενστάιν, Ινδιάνα Τζόυνς, Σογκούν, Luke Skywalker ...
-Εξελίσσεσαι ικανοποιητικά! πάνω κάτω είσαι κοντά! Προχώρα και άλλο...
-Κάτι σαν την:

Ponette - 1996



















Πρωταγωνιστές: Victoire Thivisol, Matiaz Bureau Caton
Regie: Jacques Doillon

Les Choristes - 2004



















Πρωταγωνιστές: Gérard Jugnot, François Berléand, Jean-Baptiste Maunier κλπ
Regie: Christopher Barratier
Μουσική: Bruno Coulais, Christopher Barratier


What Dreams May Come - 1998



















Πρωταγωνιστές: Robin Williams, Cuba Gooding J. κλπ
Regie: Vincent Ward
Μουσική: Michael Kamen

Oh! What a Lovely War - 1969




















Πρωταγωνιστές: Laurens Olivier, John Mills,Vanessa Redgrave κλπ
Regie: Richard Attenborouge

Death in Venice- 1970


















Πρωταγωνιστές: Dirk Bogarde, Björn Andersen κλπ
Regie: Luchino Visconti
Μουσική: Gustav Mahler

Chocolat - 2000



















Πρωταγωνιστές: Juliette Binoche, Victoire Thivisol, Johnny Depp.
Regie: Lasse Hallström
Μουσική: Rachel Portman

Once Upon in America - 1984



















Πρωταγωνιστές: Robert De Niro, James Woods κλπ
Regie: Sergio Leone
Μουσική: Ennio Morricone


Padre, Padrone - 1977




















Regie: Paolo Taviani, Vittorio Taviani
Μουσική : Egisto Macchi


Ουπς! μία κούκλα πάρα πάνω! Δεν φταίω εγώ, αυτή ήταν κάτω από το κρεββάτι!


Ανοίγω το παράυθρο και φωνάζω τους .....
με το φεγγάρι αγκαλιά, Aurora, elpida, νερίνα, renata, sevarose, sailorbluesea






















30 Comments:

Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Αποδέχομαι τη πρόταση μετά χαράς, διότι δώσου του ζαβού (εμένα εννοώ) παιχνίδι και τι στο κόσμο.
Θα καθυστερήσω λίγο γιατί δεν θέλω να χαλάσω τη σειρά των πέντε ιστοριών που είμαι η εν δυνάμει νονά τους και που πραγματικά μου άρεσαν πάρα πολύ. Μόλις τελειώσουν θα συνεχίσω το παιχνίδι. Τη μια στη λέω απο τώρα. "Θάνατος στη Βενετία", θυμάμαι ακόμα και τη πρώτη φορά που την είδα, σε μεταμεσονύχτια προβολή κάπου στην Άνω Πόλη και έξω χιόνιζε....Το παθαίνω αυτό. Μερικές φορές δεν μπορώ να ξεχωρίσω εάν είναι η ταινία ή οι συνθήκες που την είδα που κάνουν την διαφορά.
Καλή σου μέρα

12:49 μ.μ.  
Blogger Neraida said...

Ααα! Σας προσκάλεσα κι εγώ, αλλά με πρόλαβαν άλλοι! Πολύ ωραίες επιλογές! Καλημέρα.

1:06 μ.μ.  
Blogger Serenity said...

Το "chocolat" μεθυστικό θα έλεγα!

3:45 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Νερίνα,οκ θα περιμένω να δω τις 7 δικές σου κούκλες..!

@ Neraida, καλώς ήρθες, αλλά ματάκια μου σε πιο μπλογκ με προσκάλεσες; στο όνομα neraida δεν μου βγάζει τίποτα!

3:46 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Serenity, καλημέρα και καλή εβδομάδα.είναι τέχνη και μεράκι η καλή σοκολάτα...

3:56 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

,,καλη βδομαδα μεθυσμενο μου ,,την πηρα την προσκληση κιαπο την τασούλα οκ παω να βρω φωτο και ..επιστρεφω
..τα φιλιά μου

6:57 μ.μ.  
Blogger Aurora* said...

Κυρία μου το σήκωσα το γάντι και το έριξα σε 5 όμως. Είπα να κρατήσουμε το 5 σταθερό, σε λίγο θα πάμε στο 10χ10 και θα είναι δύσκολο να εχουμε βρει αμέτοχους στο έγκλημα. Ελπίζω στην κατανόηση σου.

9:22 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

ωραία επίσης θα ήταν να είχες τροφή για δυο μέρες, καμιά ασχολία να σε ζαλίζει, κανέναν κιορατά να σε πρήζει, καλή παρέα και να τις έβλεπες σερί.

10:40 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

σ ευχαριστω πολυ πολυ..θα το παιξω κι εγω το παιχνιδακι μου..αυριο μαλλον..σ ευχαριστω πολυ φιλιαα..

11:39 μ.μ.  
Blogger Sophia said...

Περιττό να πω πως λατρεύω και τις ταινίες που σου αρέσουν!!
;-D

11:44 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Μεθυσμενάκι, ευχαριστώ! Η κοκοροταινία μου σε περιμένει.
Αύριο θα διαβάσω τις ταινίες σου, γιατί αλέκτωρ λάλησε τρεις!
Καλό ξημέρωμα!

4:07 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ sevarose, περιμένω να δω!

@ Aurora, α! εάν υπήρχαν στην αγορά 10x10 θα είχε γεμίσει η Ελλάδα.....

@ Ναυαγός, και μετά 2 ημέρες ύπνο σερί....

@ με το φεγγαρι αγκαλια, οκ! θα έρθω να δω.

2:17 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Sophia, χαίρομαι... είναι πολύ καλές ταινίες όλες τους... μόνο αυτή με τον Robin Williams είναι πολύ μελό αλλά εμένα μου αρέσει...(πολύ κλάμα έριξα όταν την είδα!)

@ elpida, για ταινίες μιλάνε όχι για κοκόρια! αυτά είναι για τον φούρνο!

2:23 μ.μ.  
Blogger Sigmataf said...

Τα παιδιά της χορωδίας υπέροχα.
;)

4:53 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

chocolat! apithano. omorfa to eftiaxes!

filia polla

4:57 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

chocolat! apithano. omorfa to eftiaxes!

filia polla

4:57 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Παλι καινουριο παιχνιδι;; :-)

5:10 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Μεθυσμενάκι μου, μη τα βάζεις με τον κόκορα! Άστον να ζήσει!
Εύκολο τόχεις να σου μιλήσω για ταινίες, όταν αυτές δεν τις έχω κοντά μου; Καλά οι τίτλοι. Με τ' Αγγλικά ονόματα τι κάνω;
Φιλάκια! Τα λέμε το βράδυ, γιατί η ζωή και τα γεγονότα τρέχουν.

5:24 μ.μ.  
Blogger Neraida said...

Ωωω! Πρέπει να ρυθμίσω το blog, τότε! Διότι είναι δημόσιο: http://alhtheia-paramythia.blogspot.com

7:43 μ.μ.  
Blogger maika said...

Τα παιδιά της χορωδίας.... υπέροχη ταινία!!!
Αλλά και το chocolat....μμμμμ!!! είχα όταν την έβλεπα μια ΙΟΝ αμυγδάλου μαζί μου και την κατασπάραξα...

Πόσο μου αρέσει το σινεμά!!! Το θερινό ακόμα περισσότερο!!

10:28 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Εντάξει τώρα μεθυσμενάκι μου;
Φιλιά, καλό βράδυ!

12:33 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Sigmataf, τρυφερό και σκληρό έργο ταυτόχρονα! Την μουσική την άκουγα στο αυτοκίνητο το περασμένο καλοκαίρι συνέχεια!

@ Alexandra, την χάρηκα πολύ αυτή την ταινία!!

@ αερικό, το νούμερο 3...άμα δεν παίξουμε τώρα που είμαστε παιδιά πότε θα παίξουμε;;;;; χιχιχιιι!

@ elpida, τα κοκόρια είναι καλά μόνο στην κατσαρόλα..- δεν τα χωνεύω με τίποτα -
βάλε τους τίτλους στα Ελληνικά!

4:31 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Neraida, οκ! τώρα το βλέπω το μπλογκ σου! θα σου έρθω σύντομα..

@ maika, και εμένα. αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι το θέατρο. αν έχω πάει πέντε φορές στη ζωή μου πολλές θα είναι!

@ elpida, θα περάσω αύριο για να τις δω. τώρα είναι αργά! καλό ξημέρωμα!

4:35 π.μ.  
Blogger αερικο said...

Μεθυσμενακι
Να φυσηξω εγω τα κερακια μιας και ειμαι λιγο πειραχτηρι;; :-)
:-*

12:05 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό μου, και δεν τα φυσάς....

4:30 μ.μ.  
Blogger Aurora* said...

Ειχα νομίσει ότι μπορώ να παιξω με οτι 7 ήθελα. Με επανέφρες στην τάξη και επειδή δε μπορώ να συναγωνιστώ τη φοβερή σου παρουσίαση, θα μου πάρει λίγο χρόνο να κάνω κάτι καλό. Σ ευχαριστώ και σε περιμένω να με βοηθήσεις με θέμα τους άντρες.

Βοηθείστε κορίτσια

11:32 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Aurora, απορώ πως δεν έβαλες τους 7 νάνους...

1:15 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

Κυρία μου υποκλίνομαι!
(Πρώτη μοναδική και τελευταία φορά)

9:29 π.μ.  
Blogger panagiota said...

υπεροχη ταινια το padre padrone...να'ξερες τι μου θυμησες!!!!!

3:06 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Alkyoni, σε ευχαριστώ Άλκυ...
πάντως την αρχή την έκανες, το κακό έγινε...και τώρα δεν θα σταματίσεις ποτέ! χιχιχιι!

@ panagiota, μου έχει μείνει αξέχαστη...έχεις δίκιο, υπέροχη ταινία!

4:34 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home