Πέμπτη, Μαρτίου 15, 2007

Tι είναι

89 εκατ. $ ή και πάρα πάνω;
εγώ τα έχω για καθημερινό χαρτζιλίκι...ε! για να περνάει η ώρα.

Η ανάγκη, με έκανε να ξεγυμνωθώ μπροστά στον Τakis .

Κάλυψη πριν
Στο εγώ μου!
Τύψεις βασανιστικές...(σιγά!)

Αποκάλυψη
Παρόρμηση
Σωστός δρόμος!...(λέμε τώρα)

Δεν μπορούσα να αφήσω την Μάικα για μία απάντηση να πέσει σε κατάθλιψη και μαρασμό! Το τελικό της στάδιο θα ήταν η ανασφάλεια, η κατηφόρα και ο σταδιακός ξεπεσμός της! Δεν μπορώ να φανταστώ από ποιόν υπόνομο θα την μαζεύαμε μετά!
Οι ιχθείς, είναι ευγενικά άτομα, έχουν ευαισθησία, πονάνε τους συνανθρώπους τους! Οι μικρές και οι μεγάλες χαρές της ζωής, τους κάνουν άπειρα ευτυχισμένους...
-Νυχτολούλουδο, ...Μάικα, ό,τι θέλεις, όποτε θέλεις και όταν θέλεις! τα κλειδιά στο χέρι σου! ελπίζω να τα καταφέρεις.
-Μάικα, oh nein, oh no! oh niet, δεν μπορώ, μη με κολάζεις! ( κάνει την δύσκολη)
-Νυχτολούλουδο, μα σας παρακαλώ μανταμ! (θα πέσει..θα πέσει..που θα πάει!)
-Μάικα, αχ! ευχαριστώ (da da da !δεν θα το σκεφτώ καθόλου, Τakis να με περιμένεις...)
-Νυχτολούλουδο, έπεσε! καπουτ τώρα!(Τakis να την περιμένεις...πάει ο άνθρωπος!)
-Τakis, πως από 'δω Μάικα;
-Νυχτολούλουδο, ...Τakisssss! $%@@1*+**`´---= (ο καθένας ας σκεφτεί το δικό του...πολλές οι ερμηνείες)
-Νυχτολούλουδο, ...Μάικα, είπαμε, το σπίτι σου, τα καράβια σου, το νησί σου, τα αυτοκινητά σου, αλλά νάμαστε εξηγημένοι όχι ο κηπουρός σου(το παιδί για όλες τις δουλειές)....μη το παρακάνουμε.

Η αιτία ήταν ένα σχόλιο στο μπλογκ του Τakis.

Τα αυτοκίνητά μου,














το ιδιωτικό μου αεροπλάνο,















τα καραβάκια μου, τα ορυχεία μου,
το νησί μου, η παραλία μου,
το σπίτι μου, ο κήπος μου,
το άλογό μου, το σκυλί μου
το παιδί για όλες τις δουλειές και άνευ εξετάσεων!



















και εγώ..!



















ΙΧΘΕΙΣ

20 Φεβρουαρίου – 20 Μαρτίου
Αρνητικό ζώδιο.
Ζώδιο του νερού.
Κυρίαρχος πλανήτης: Ποσειδώνας.
Αντιπροσωπεύει την ευαισθησία, την διαίσθηση, την καλοσύνη, την τρυφερότητα.
Αγαπά την αρμονία κι έχει μεταφυσικές ικανότητες.
Στους Ιχθείς αντιστοιχεί ο μύθος της Αφροδίτης και του Έρωτα.

Πως είπαμε πως σε λένε;;; (και πριν και μετά....)
Ο Ιχθύς, θα προσπαθήσει να περάσει, ή να γλιστρήσει απ΄ το εμπόδιο όσο πιο ανώδυνα γίνεται... υπάρχει περίπτωση, να ερωτευτεί το εμπόδιο, λόγω κεκτημένου μαζοχισμού ή να μην το θεωρήσει εμπόδιο, διότι δεν ξέρει πού πηγαίνει, οπότε μάλλον δεν θα ενοχληθεί.

41 Comments:

Blogger Unknown said...

Καλημέρα

Και εγώ ΙΧΘΕΙΣ

20 Φλεβάρη

Γιατί ?

Γιατί τότε γεννήθηκα
μετά το έμαθα

Καλό πρωινό

2:09 π.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Ψαράκι μου, εσύ!
Καλό ξημέρωμα!

Εγώ Παρθένος!

2:13 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

καλά βρε ξενύχτηδες...
πότε προφτάσατε και γράψατε;

@ Sailor, καλημέρα καπετάνιε μου!
είσαι σίγουρος ό,τι η 20 φλεβάρη είναι ιχθείς;

@ elpida, ακόμα βρε;

2:43 π.μ.  
Blogger αερικο said...

@ μεθυσμενα χρωματα
"..θα φυσηξω , θα φυσηξω και την τουρτα θα σου ριξω! "
ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦουυυυυ!
Αντε επειδη σ' αγαπαω κανε συ την ευχη! :-)))
Φιλακια πολλα πολλα!!! :-***

( Το διδυμο πειραχτηρι..:-))

7:45 π.μ.  
Blogger Kapetanios said...

Καλά ρε "Γερμανίδα", έβαλες τα καράβια μου για δικά σου????
Αλλά άντε , θα σου χαρίσω το ένα ( το ξύλινο) για την γιορτή σου !
Να είσαι πάντα καλά . ;)
ΥΓ Το ..."παιδί για όλες τις δουλειές" λίγο αδύνατο, και πως να το πω , "ευλύγιστο" το βλέπω!
Δεν ξέρω ...πρόσεξε μην πληρώσεις και τσάμπα. χαχαχα

8:43 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Έχουμε γενέθλια ή πάλι άλλα αντί άλλων κατάλαβα;
Εάν έχουμε γενέθλια εγώ σου χαρίζω το νησί. Έτσι για να κόψεις τα ταξίδια να ηρεμήσει λίγο η καθημερινότητα μου.
Καλή σου μέρα

9:06 π.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Χρόνια πολλά, Μεθυσμενάκι μου! Να τα εκατοστήσεις! ;) Το παιδί για όλες τις δουλειές μια χαρά το βρίσκω! ;) Χαχαχα!

10:15 π.μ.  
Blogger takis said...

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ...(και εγω ο κακομοίρης πέρασα για ενα απλό χρόνια πολλά..σήμερα δεν είναι?)
Εδω μιλάμε εχουμε ταιριάξει στα γούστα...αν και εσύ βλέπω εισαι πιο προχωρημένη...μιλάμε τελευταία μοντελάκια....θυμήσου κάποια στιγμή να μου πείς που τα παραγγέλνεις, μήπως βρεθούν τίποτα υπόλοιπα για μένα (οκ., ας πούμε, εκτός κηπουρού....)

Σου στέλνω με το τζετ μου άπειρες ανθοδέσμες με όλα τα λουλούδια του κόσμου ειδική παραγγελία για σένα...και επειδή δεν ξέρω τη διεύθυνση είπα να τα σκορπίσουν πάνω απο τη όμορφη πόλη σου...κοίτα στο μπαλκόνι σου (καλέ τι λέω, στο κήπο σου δίπλα απο τη πισίνα) μήπως πέσει κανένα....

επίσης, τα πιό καλά ηλεκτρονικά φιλιά !!

Υ.Γ. Θα επανέρθω αν(οταν) απαντήσει η Μάικα (αντε Μάικα μην αργείς με έφαγε η προσμονή...)

Και πάλι ευχές.

11:26 π.μ.  
Blogger mindstripper said...

Χρόνια πολλά και μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά σε τούτο το ψαράκι που σήμερα θα σβήσει κεράκια. :-)

Εγώ θα φέρω το καπέλο μου και εκείνο το πράγμα που το φυσάς και εκτοξεύεται και κάνει φρρρριτ.

Εσύ κράτα μου τη μισή τούρτα.

Υγεία πάντα ρε συ. Και ταξίδια πολλά.

12:12 μ.μ.  
Blogger Aspa said...

Χρόνια πολλά, μοσκοβοληστά και με γλύκα γιομάτα!

Υ.Γ. ....οοο κηπουρός, μήπως έχει καμμια μέρα ελεύθερη???

12:36 μ.μ.  
Blogger maika said...

Είσαι τελικά πολύ λαρτζ.. άνθρωπος και με πολλά λεφτά αισθήματα!!!
Σ΄ευχαριστώ 1.000.000 φορές!!!
Αχ, στο τσακ με πρόλαβες μην πέσω στον υπόνομο....
Πάει θα μουρλαθώ τελείως...τέτοιο σπίτι,τέτοια αμάξια,τζετ ,διαμάντια...όλα για μένα!!! Εντάξει το παιδί για όλες τις δουλειές δεν πρόκειται να στο αποπλανήσω.... Τόσα έκανες εσύ για μένα κι εγώ τιιιι δηλαδή να σου φάω και το γαλακτομπούρεκο??!! ΠΟΤΕ!!
Πάω να βρω κανέναν στου takis που είναι και κροίσος και έχει και μία έρευνα σε εκκρεμότητα.....
Να το βοηθήσω το παιδί να την τελειώσει...

Άνοιξε τάκις και άσε τα πως απο δώ μάϊκα.....ήρθα για να διαπιστώσω αυτά που υποστήριζες....πως δηλαδή τα λεφτά βελτιώνουν το σεχ...
Πού είναι το δοκιμαστήριο???


επ,νυχτολούλουδο έχεις γενέθλια???
τρέχω να σου αγοράσω για δώρο ένα θερινό σινεμά...γεμάτο γιασεμιά και δειλινά άσπρα και κόκκινα....κι ένα μεγάλο φεγγάρι απο πάνω!!!
έτσι κι αλλιώς λεφτά τώρα έχω κι όλα τα μπορώ!!!
Χρόνια πολλά,με ταξίδια ,καλή παρέα,
λεφτά στην τσέπη,γερή και δυνατή....
Στο άπειρο κι ακόμα παραπέρα!!! (Μπάζ)
πολλά φιλιά

2:14 μ.μ.  
Blogger takis said...

Μάικα
Βρε το κορίτσι εχει γιορτή και αντι να της κάνουμε δώρα κάνει αυτή...και τι δώρα...γενναιόδωρη ιχθύς..
Μάικα χρυσό μου Welcome to the mile- high club (αυτό σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει τουλάχιστον 1 ιπτάμενο οργασμό...)
Συγκινούμαι ιδιαίτερα οταν ενα νεο μέλος ερχεται στο κλάμπ ...όλα τα δοκιμαστήρια ανοιχτά για σένα...άσε που συμπίπτεις σήμερα με ένα άλλο νεο μέλος ...την Ιρίνα, τη πρώην του Αμπράμοβιτς..αυτου του γελοίου τύπου, που την άφησε λέει για μια 25χρονη μοντέλα...αλλά της έδωσε κάπου $300 εκ. για τα προσωπικά της έξοδα...

φιλάκια εκει στη ξενιτειά (αν και για μας τώρα δεν υπάρχει πατρις..)

Μεθυσμένα χρώματα (το άλλο μας ξενιτεμένο πουλι)

Πιές και για μας κάτι σήμερα δοκίμασε όλα τα απαγορευμένα εδέσματα και, μη νομίζεις,..."τα καλύτερα στη ζωή έρχονται.." (αυτό το τελευταίο μου εχει μείνει απο τη περίοδο που ήμουνα φτωχός..)

Υ.Γ Φοβερή έκπληξη το ποστ σου σήμερα ! απο μένα τις καλύτερες ευχές.

5:55 μ.μ.  
Blogger Serenity said...

Χρόνια πολλά, ψαράκι με τα μεθυσμένα χρώματα! :)

6:10 μ.μ.  
Blogger Aurora* said...

Μας έδειξες όλα τα υλικά αγαθά σου. Τίποτα από αυτά δεν έχει αληθινή αξία χωρίς ΑΓΑΠΗ. Αυτήν σου εύχομαι να έχεις πάντα. Πολλά Πολλά φιλιά

7:11 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κι άλλο ψάρι;;;;
Τελικά,πολλά είμαστε..;))))))
Φιλιά*

10:22 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια ΠΟΛΛΑ είπα;..δεν είπα..;)

10:22 μ.μ.  
Blogger George said...

Βρε σύ είχες γενέθλια και μας τα έκρυβες; Φοβήθηκες τα γλυκά που θα κέρναγες ε;
Μωρέ καλά πως όποιοι έχουνε πολλά λεφτά είναι μεγάλοι τσιφούτηδες.
Ορίστε επιβεβαίωσες τον κανόνα.
Τέλος πάντων ας σου πώ τα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ας μην κερνάς τούρτα.
Ααααα εκτός απο ΠΟΛΛΑ ας είναι και καλά.
:**

10:35 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ψαράκι Χρόνια σου πολλά!!!
΄Ασε, το παιδί για όλες τις δουλειές, είναι όλα τα λεφτά.....

11:16 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Τόσος ο πλούτος σου; Ή όλοι οι ιχθείς είναι τόσο πλούσιοι; (αχ ρε γυναίκα, που έκρυψες μωρή την προίκα και μου έλεγες ότι δεν έχουν λεφτά οι δικοί σου). Κι αυτή ψάρι είναι (κι εγώ ψαρούκλα τελικά).

11:41 μ.μ.  
Blogger Despina said...

Χρόνια πολλά, σου εύχομαι κάπως καθυστερημένα.
Η παραλία σου χάλια, χάλια...

12:22 π.μ.  
Blogger πνευμα said...

Μια καλημέρα.

Εγώ ειμαι απλά πνεύμα...

10:43 π.μ.  
Blogger maika said...

takis
ιρίνα...απο το καρδερίνα βγαίνει??? μα είναι τώρα αυτό όνομα για να κάνεις σεξ μαζί του???
Θα σε παρακαλούσα να μην τη βάλεις δίπλα απο το δικό μου δοκιμαστήριο γιατί δε θα μπορέσω να συγκεντρωθώ και θα βγάλουμε λάθος συμεράσματα στην έρευνά σου....

2:18 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!
θα απογοητευτεί η τούρτα εάν πέσει στο πάτωμα, γι' αυτό όλη δική σου...

@ Kapetanios, σε ευχαριστώ πολύ και εσύ να είσαι πάντα γερός και ευτυχισμένος! όμως όχι και σου!!!
τα δικά σου είναι στο Αιγαίο ενώ τα δικά μου ξεχειμωνιάζουν στην Νέα Ζηλανδία...μάλλον δεν βλέπεις καλά!

το δε ''παιδί'' είναι ευλύγιστο όταν πρέπει και εκεί που πρέπει...
μη δείτε κάτι καλό εσείς οι άντρες αμέσως να πείτε ό,τι το τραβάει το σκοινί..

@ Νερίνα, σωστά κατάλαβες...και άλλο νησί; σε ευχαριστώ αλλά μπορώ να το δω πριν το δεχτώ; δεν ξέρω βρε παιδί μου, αλλά εσύ με το πρόβλημα σου μπορεί να υπογράψεις για βραχονησίδα!

@ renata, πολλά τα ευχαριστώ και ελπίζω να προχωράει το τιμόνι σου πολύ καλά.
τελικά μόνο οι γυναίκες καταλαβαίνουν...οι άντρες πήγαν να το φάνε από την ζήλεια τους!

3:12 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ takis, ω το χρυσό μου..! ταιριάζουν τα γούστα μας; μόνο που εγώ δεν κάνω παραγγελίες, δεν πέφτω τόσο χαμηλά, τα παίρνω δώρο για ψύλου πήδημα....

τα λουλούδια ήρθαν...πλημμύρισε ο κήπος!
αους! καλά βρε, με τα αγκάθια τα άφησες; αχ! σε αυτό το τριαντάφυλλο ήταν ένα διαμάντι μέσα! ε, δεν το περίμενα...
πολλά ευχαριστώ και φιλιά!

@ mindy μου, σε ευχαριστώ! από τούρτες όσες θέλεις! μόνο εκείνη την σοκολατίνα με τα δαμάσκηνα δεν θα μπορέσω να σου δώσω! την έφαγε το αερικό μόνο του....
το φφρρρρρρρρρρρ το περιμένω!

@ Aspa, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου αλλά θα σε απογοητεύσω. ο κηπουρός μου δεν έχει ελεύθερες ημέρες... έχει όμως αδερφούς εάν σε ενδιαφέρει! έχεις προβλήματα με τον κήπο σου;

@ maika μου, α βρε παιδί, οι ευχές σου πάντα σαν την κρέμα του γαλακτομπούρικου να είναι!
τίποτα βρε, τίποτα...κοντογειτόνισσες είμαστε. μεταξύ μας τώρα;
κοίτα όμως, όταν θα ψάχνεις για τον κροίσο στα νερά του Taki να φοράς τα γυαλιά σου...και θυσιάσου για την έρευνα! στο όνομα της επιστήμης έχουν γίνει αξιόλογα άλματα....

3:36 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ takis, τα καλωσορίσματά σου για την Μάικα στο club δεν θα τα σχολιάσω γιατί γνωρίζω από ψαράδες...πάτε να ξεμυαλίσετε με ένα μικροκοκκινομπάρμπουνο εε λάθος με ένα μικροτζετ ένα άβγαλτο,σεμνό και τίμιο κορίτσι που είναι έτοιμο να θυσιαστεί στον αγώνα ερευνόντας το μέγεθος και την σταθερότητα της κρεμμάστρας στα δοκιμαστήρια...

δεν μου λές; το Ισπανικό λουκάνικο και τα κεφτεδάκια είναι στα απαγορευμένα εδέσματα;

και πάλι muchos ευχαριστώ!

@ Serenity, σε ευχαριστώ πάρα πολύ! πολλά φιλιά !

@ Aurora*, για την αγάπη δεν μιλάω.. ή την έχω και είμαι περήφανη γι' αυτή ή δεν την έχω...
σε ευχαριστώ και ελπίζω η ευχή σου πάντα να είναι μαζί μου!

@ evelina_z13, μα αφού είμαστε οι καλύτεροι...
σε ευχαριστώ και φιλιά!

3:55 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ George, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου αλλά εγώ τσιφούτα; αυτό πρώτη φορά μου το λένε!
τούρτες υπάρχουν να φάει όλο το μπλογκοχωριό.... μα είναι αυτονόητο ό,τι σε γεννέθλια θα υπάρχουν γλυκά, φαγητά και ποτά!
με πλήγωσες πολύ....σνιφφφ!
πάω στο παιδί για όλες τις δουλειές να μου γιατρέψει τις πληγές μου..

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, danke, danke!
ε! το έκανα άνθρωπο..στον υπόνομο το βρήκα το κακόμοιρο και το βοήθησα...!ήταν κρίμα να χαθεί...

@ ο δείμος του πολίτη, μα είσαι πάμπλουτος που έχεις ένα ψάρι στο πλάι σου...τι καλύτερο θα μπορούσες να πετύχεις;
και μη ψαρώνεις που σου κρύβει τους θυσαυρούς της...για το καλό σου το κάνει.

@ amo, σε ευχαριστώ βρε...αλλά τι έχει η παραλία μου; είδες σκουπιδάκια γμτ;
θα τους μαλώσω....

4:09 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ spirit, καλό μου πνευματάκι να προσέχεις...!
την καλημέρα μου.

@ maika, το όνομα το αλλάζεις, την φάτσα του Αμπράμοβιτς πως την αλλάξεις;

ευτυχώς που εσύ τα προσέχεις αυτά....

4:14 μ.μ.  
Blogger takis said...

Αγαπητή μου Μεθυσμένα Χ.

Απο τα σχόλια βλέπω ότι ο "κηπουρός" εχει γίνει μπαλάκι τι του βρίσκετε τέλος πάντων, τόση τέχνη εχει στο πότισμα και το κλάδεμα?...

Κανένα έδεσμα δεν ειναι απαγορευμένο στον κόσμο μας...ιδιαίτερα τα λουκάνικα(λίγο δυσκολοχώνευτα κάποιες φορές...αλλα ο καλός ο μύλος..)

Υ.Γ Ασχετο ! Εχω γελάσει πολύ τις τελευταίες 2 μέρες (Αφού χθες ήμουνα σε μια σύσκεψη και σκεφτόμουνα τα σχόλια και άρχισα να χαμογελάω μόνος μου...)
Να εισαι καλά (και που είσαι, δεν τελειώσαμε! ε...)

4:58 μ.μ.  
Blogger takis said...

Μικρό σχόλιο για Μάικα


Μάλλον απο καρδερίνα , και κελαηδάει ταυτόχρονα ,στα ρώσικα όμως και δεν καταλαβαίνω τι λέει...αρα πιο γοητευτικό(μωρέ πήρε το χαρζηλίκι της αυτή και μάλλον εμεις κελαηδάμε μου φαίνεται...)

Αν εχεις πρόβλημα με την αυτοσυγκέντρωση ειναι σοβαρό...ασε να το σκεφθώ ..προσεχώς η απάντηση.

5:05 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ takis, αυτό το παιδί έχει μία χάρη στα χέρια - πρόκειται περί υψηλής τέχνης και μόνο - όταν πιάνει το κορδόνι του για να το δέσει ...
σκέψου τώρα να ποτίζει με το λάστιχο και μετά αυτά τα χέρια να τινάζουν τις νεροσταγόνες ...στην ποδιά σου!
το δε κλάδεμά του, θα ενθουσιάσει και σένα...σκέτη γλύκα, σαν να τρως κάστανο παγωτό με μέλι...!



@ Μάικα, το άλλο σχόλιο είναι δικό σου!

7:05 μ.μ.  
Blogger maika said...

μην ανησυχείς μεθυσμένα χρώματα όταν θα θυσιάζομαι για την έρευνα...θα φοράω μάσκα με αναπνευστήρα γιατί τα γυαλιά... ε πόσο να αντέξουν τα γυαλιά... η μάσκα έχει και λάστιχο και δε θα μου πέσει.... όσο για τον αναπνευστήρα αυτόν θα τον έχω γιατί απλώς έχει σφηνώσει και δεν μπορώ να τον βγάλω...

takis
επειδή με την άλλη να κελαηδεί ρώσικα δεν το βλέπω να συγκεντρώνομαι με την καμία μήπως να ζητούσαμε απο τη μεθυσμένα χρώματα να μας δάνειζε λίγο το παιδί... με τέτοιο ταλέντο στα χέρια... θα μας βοηθήσει νομίζω...

αν στην επόμενη σύσκεψη σε ρωτήσει κανείς... μα γιατί γελάς μπορείς νομίζω να του πεις για την ρώσικη καρδερίνα,στα δοκιμαστήρια της έρευνας ,στα μεθυσμένα χρώματα όταν ο κηπουρός κλάδευε και η αυτοσυγκέντρωση της μάϊκας πήγε περίπατο....
Δε νομίζω να μην σε καταλάβουν....

10:22 μ.μ.  
Blogger Vita K said...

Ωχ τι έπαθα! Έχασα το πάρτυ.
Χρόνια Πολλά καλή μου, και στα εκατό!
Πάντως σε μένα δείχνεις σ' άλλα πράγματα πλούσια και γεμάτη...τώρα μαθαίνω ότι είσαι και σε τούτα.
Έχω μαμά ψαράκι-σημερινή,16/3-και ξέρω πόσο τρυφερούλια είστε και πόσο παραπονιάρικα παράλληλα.Να σας χαιρόμαστε όσοι σας αγαπάμε και να μας χαίρεστε και σεις
Φιλάκια

11:03 μ.μ.  
Blogger takis said...

Εχετε ξεφύγει...παραδίνομαι (ακόμα γελάω)
Αλλα έστω μια ακόμα προσπάθεια..
Μ.Χ.
Γιατί, φοράς ποδιά όταν καταβρέχειτο παιδί? τι σόϊ "ιδιαιτερότητα" και αυτή...
όσο για τα κορδόνια αφήστε τα λυμένα...

Μάικα
Τώρα μην αρχίζουμε τα δανεικά γιατί μπορεί να γίνει "δανεικά και αγύριστα".....και έχουμε άλλα μπερδέματα με τη Μ.Χ...
πιστεύω θα λυθεί το πρόβλημα της αυτοσυγκέντρωσης διαφορετικά...μήπως μετρώντας προβατάκια? (οχιαυτό, μπορεί να σε πάρει ο ύπνος..) για ρώτα τα Κιτρινισμένα Δόντια μήπως εχει τίποτα φύλλα που μασάνε για τη περίπτωση...
εχεις σοβαρό πρόβλημα πάντως δύσκολη η λύση...

Καλά, μην αμφιβάλλεις ότι θα καταλάβουν αμέσως... και θα διατάξουν πάραυτα τον εγκλεισμό μου....

(Αυτό πάντως έγινε..ήταν και λίγο βαρετά και μόλις που κρατιόμουνα...αν υπήρχαν και οι καρδερίνες στο σκηνικό ίσως είχα άσχημο τέλος...θα σας έγραφα τώρα από "μέσα"...ενώ τώρα γράφω από "έξω"! )

Υ.Γ.Φιλάκια και στις δύο σας, έχετε ένα ακόμα φίλο στο Νότο της Ευρώπης...

12:03 π.μ.  
Blogger takis said...

Ενα τελευταίο,
Μετα απο επίσκεψη στο μπλογκ του Ναυαγού μου ήρθε μια ιδέα για την αυτοσυγκέντρωση της Μάικας...

με φωτό του Παπαθεμελή !!...

Καλο Σ/Κ

10:39 π.μ.  
Blogger kiki said...

Γιορτάζουμε? Εχασα το πάρτυ?
Χρόνια πολλά και καλά!!!

12:47 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

Χρόνια πολλά Drunk Colours Carrington. Όμως τίποτα από όλα αυτά δεν είναι πιο όμορφο από το αβατάρ σου. Γι' αυτό και διάλεξες αυτό ως αβαταρ, έτσι δεν είναι;

3:01 μ.μ.  
Blogger maika said...

takis
εκεί στο Νότο εκεί μου κλήρωσε ο έρωτας το Λοττο!!

είχες δεν είχες πάλι για τα κέρδη σου μας μίλησες....

όσο για τον Παπαθεμελή...τι να σου πω... απο μια η καρδερίνα απο την άλλη η φωτό του.... δεν πάμε καλύτερα για Παραπέντε... πιο καλά θα τα καταφέρουμε!!!

2:34 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika,ευτυχώς!τώρα μου έγινε κατανοητή η θεση του αναπνευστήρα...το σφήνωμα! όσο για το παιδί να στο δανείσω, αυτό είναι μία ουτοπία..και μη ξεχνάς εσύ είπες ΠΟΤΕ..στο γαλακτομπούρικο...

@ Vita K, ένα μικρό παρτάκι μεταξύ μας ήταν...όχι πολλά πράγματα!
να χαίρεσαι και εσύ την μαμά σου! χρόνια της πολλά και με υγεία!

@ takis, η άσπρη ποδιά είναι στα πλαίσια της θεραπείας μου.. ξεχνάω να φορέσω κάτι άλλο...
όσο για την αυτοσυγκέντρωση της Μάικας δοκίμασε με την φωτογραφία του Χριστόδουλου...

@ oneiromageiremata, σε ευχαριστώ πολύ...μεταξύ μας ήταν για παινέψουμε τα υπάρχοντά μας!

4:49 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Ναυαγός, σε ευχαριστώ πολύ, αλλά μέσα σε τόόσο πλούτο να μη βάλω και εγώ ένα λουλουδάκι για αβαταρ; μου ξεκουρδίζει ευχάριστα τις πλούσιες συνήθειές μου...

@ maika, έρευνα επάνω στις σεξουαλικές εμπειρίες πετώντας με παραπέντε δεν έχει γίνει ακόμα...αλλά ούτε και επάνω σε υποβρύχιες δραστηριότητες....για το καλό της επιστήμης κάνε την αρχή!

5:01 μ.μ.  
Blogger maika said...

ΟΚ γαλακτομπούρεκο κομμένο!!

όσο για το καλό της επιστήμης.... ναι,θα το τολμήσω.... σεχ κάνοντας παραπέντε....και μετά σεχ πάνω σε υποβρύχιο....με μάσκα και αναπνευστήρα...

Τρέχω να θυσιαστώ....
Μόλις έχω και αποτελέσματα θα σε ενημερώσω!!!
Χορηγέ μου σ΄ευχαριστώ!!!

11:53 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika, για το καλό της έρευνας και της επιστήμης σου εύχομαι και σε ελέυθερη πτώση!

1:41 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home