Σάββατο, Απριλίου 28, 2007

Απο το PC στην Χαβάη


Το pc αρρώστησε.....
αρρρρρρώστησε τόσο άσχημα που έκλεισε από μόνο του τα ματάκια του...έλα χρυσό μου το παρακαλούσα, μη με αφήνεις και εσύ μόνη μου τα πρωινά...
Το μυαλό μου πήγε αμέσως στο άλλο μου μισό. Την έκανε πρωί-πρωί την λαδιά του και έφυγε σαν τον γάτο χωρίς να μου πει τίποτα....και του έχω πει, μακρυά τα χέρια σου από κάθε μηχάνημα, ό,τι έχει κουμπιά και ό,τι χαλάει με το μάτι.....
Ανοίγω κουμπιά, κλείνω κουμπιά, βγάζω μπρίζες, βάζω μπρίζες, φυσάω καλώδια αλλά αυτό τίποτα! εκεί...η σελίδα δεν υπάρχει!
Παίρνω τηλ τον φίλο του γυιού μου...
-Κρις, έχω φτιάξει σπαράγγια, θα έρθεις για φαί; ναι χρυσό μου; μπράβο!!! ε, πάρε τότε και το laptop σου μαζί γιατί κάτι δεν πάει καλά με το pc μου...Σε 3 τέταρτα χτυπάει την πόρτα μου ένα άσπρο σαν το γάλα κάτι σε κοντά παντελόνια....τρομάρα σου....σαν χλωμός πεθαμένος είσαι!
τον στρώνω στην δουλειά αλλά τίποτα....
-δεν αξίζεις ρε, άδικα σε ταίζει η μάνα σου και σε σπουδάζει..που είναι ο άλλος;
-ο Τ;
-ναι αυτός.....
-φεύγει αύριο για 2 μήνες για το Τέξας, θα δουλέψει επάνω σε αυτόνομες μηχανές μνήμης....
-τι είναι αυτά ρε;
-ρομπότ για τον πόλεμο....
-χαχαχαχαχααα! ο Ιρανός θα πάει στην Αμερική με γερμανικό διαβατήριο και θα δουλέψει στα ρομποτ επάνω; ακόμα να μάθουν οι Αμερικάνοι; πες του να μην ξαναέρθει εδώ όταν θα επιστρέψει....δεν θέλω την CIA έξω από το σπίτι μου! και δεν μου λές χλωμό γαλακτερό κάτι θα το φτιάξεις το πρόβλημα του πισιού μου ή όχι;
-ξέρεις τον κωδικό για το router;
-έχω τέτοιο πράγμα εγώ; όχι, δεν ξέρω τίποτα...να χακάρεις δεν μπορείς;
-ωραία τα σπαράγγια, τα ξαναλέμε, γειά σου!
-που με αφήνεις ρεεεεεε γαλακτερέ;
-τι ώρα είναι στην Ν Ζηλανδία τώρα; ρωτάω το άλλο μου μισό.
-οχτώ το πρωί.....
-αρκετά κοιμήθηκε ο μικρός....θα τον πάρω τηλ!
ντρινννν, ντριννννν, 32 φορές!
ένα μισό και πεθαμένο..hallo!
-παιδί μου, παιδάκι μου, τι κάνεις;
-καλά ρε μάνα....αλλά όρεξη έχεις πρωί-πρωί;
-όχι, αλλά χάλασε το πισί μου...
-και τι θέλεις να κάνω εγώ;
-διάγνωση.............θέλω τον κωδικό για το router και τι θα κάνω μετά.
-ρε μάνα νυστάζω...
-σκάσε και σκέψου!
32 κωδικούς είχε στο μυαλό του ο ένας πιο άχρηστος και πιο παράξενος από τον άλλο. Ο τελευταίος ήταν και ο σωστός!
Ports, νούμερα, σβήσε, άλλαξε, γράφε, φτου και από την αρχή...και ουπς το πισακι μου πήρε πάλι μπρος!
-σου έχω πει ρε μάνα, μην αφήνεις τον άντρα σου στο πισι..
-καλέ, πως μιλάς έτσι για τον πατέρα σου;
και τι κάνεις γυιέ μου; είσαι καλά; πως περνάς;
-αχ! μάνα....καλά είμαι, αλλά...
-παιδί μου, παιδάκι μου, τι έχεις;
-να ρε μάνα, αυτά τα λεφτά.....δεν φτάνουν!
-το ξέρω τα ρημάδια....
-να, τον άλλο μήνα γυρνάω και .....να μη δω λίγο τον κόσμο εδώ;
-να τον δεις παιδί μου και καλά θα κάνεις.......αλλά ένα μήνα γύριζες στο νησί...
-ναι, το νησί το γυρίσαμε, αλλά πιο πάνω έχει και άλλα νησιά....
-ναι ε; έχει ε; πολλά ε; μη μου το λες.....
-ναι ρε μάνα, έχει το Κιριμπάτι, Σαμόα, Φίτζι, Τόνγκα, Τουβαλού, νησιά των Χριστουγέννων....
-πότε γυιέ μου εσύ έμαθες γεωγραφία; ναι αγόρι μου, και τα νησιά του Πάσχα, Μπόρα-Μπόρα, Tαιτή και άλλα πολλά και πιο πάνω έχει και την Χαβάη....καλά ρε, ακόμα δεν πάτησες καλά-καλά τα 20 και θέλεις να γυρίσεις όλη την Πολυνησία;
-ρε μάνα, το μοναχοπαίδι σου, το καμάρι σου να μη δει μερικά πράγματα;
-και πόσο θα μου κοστίσουν τα αξιοθέατα γυιέ μου;
-xxxxx!!!!!!!!!
-καλά ρε, νησί θα αγοράσεις;

29 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Τι τραβάτε κι εσείς οι μάνες... :P
Καλημερούδια :))

8:22 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες..
προς το παρόν εγώ έχω πληρώσει όλη την Πολυνησία σε κινητά,pc,nintendo,playstation κλπ συναφή
κι ακόμα είναι 13
τα ρούχα "φίρμας" είναι απλά πουρμπουάρ στα γκαρσόν ...
:|

9:18 π.μ.  
Blogger fish eye said...

ας μη μου χαλασει το p/c παναγιτσα μου..ας μη μου χαλασει..!!

9:45 π.μ.  
Blogger Spitogata said...

Γρήγορα έναν ειδικό! Για να μην χαλάσει το pc και χαθείς...
Για όλες τις μάνες που ανακαλύπτουν τι θα πει "Χάσμα Γεννεών"...(Χθες ο δικός που 12χρονος κουρεύτηκε σαν τον τραγουδιστή των Fall out boy και στεναχωρήθηκε που δεν βρήκαμε στο νούμερό του, παπούτσι "φίρμας". 95 ευρώ...εγώ πάλι όχι)

Γρήγορα έναν ειδικό...για όλους και για όλα...
ειδικότερα για όσους επικοινωνούν χωρίς ποτέ να ειδωθούν.

11:14 π.μ.  
Blogger exilio said...

Mην είσαι αυστηρή...άσε το παιδί να χαρεί:P

p.s(αναρωτιέμαι τι έκανε το άλλο σου μισό για να φύγουν τα routes)
p.s2(w.b^^)

11:17 π.μ.  
Blogger david santos said...

I have a surprise for my friend in Greko in mine blog. I am very been thankful.
Have a good weekend

2:55 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Τί έχουμε πάθει με τα ΠΙ-ΣΙ μας από τη μία και τα παιδιά μας από την άλλη.
Αυτά πάλι τα τελευταία, καρμπόν όλα τους τα άτιμα. Μου αρέσουν όμως, παρά τις διαφορές τους μαζί μας, το διασκεδάζω...
;-)
Γλαρένιες αγκαλιές

5:11 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Ωχ αμάν! Πρώτα για το pc κι έπειτα για το γιόκα σου! Άραγε θα σε συνέφερε πιο πολύ να πάρεις νέο μηχάνημα, παρά τα επακόλουθα του τηλεφωήματος ; :P

5:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτά με περιμένουν κι εμένα σε μερικά χρόνια?

Αμαν τι θα πάθω....

9:24 μ.μ.  
Blogger panagiota said...

Νυχτολουλουδακι μου,εγω μαλλον ανηκω στις στριγγλες μανες!!!!
Δεν πληρωνω-δηλωσα-τιποτα αν δεν δω πρωτα το κ..οχαρτο,που λεει"τελειωσες"πια!!!!!
Αλλα ειμαι και τυχερη-παναθεμα με-....
Μου εφερε η κορη μου πριν 3 χρονια εναν γαμπρο,που εκτος απ'αυτην ειναι ερωτευμενος και με τα p-c.Κι επειδη εγω ειμαι τελειως ασχετη μ'αυτα εχω τον"μαστορα"μεσα στο σπιτι μου και....ησυχασα!!!

Τι λες??τους αξιζει ενα ταξειδι σε μαγικα νησια????

2:09 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Όσο δεν σου ζητάει να πάει στα νησιά που ο Φλεβάρης έχει τριάντα μέρες η κατάσταση είναι ελεγχόμενη. Όσο για το pc και εγώ όπως και εσύ...
Καλή σου μέρα

7:56 π.μ.  
Blogger Despina said...

Να πάει το παιδί, να πάει.Όχι σαν κάποιους άλλους που έφτασαν 40 και τα βλέπουν μόνο σε φωτό :(

4:19 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

,,δωστου βρε του παιδιου και πες του να το αγορασει το νησι ..θαχετε και δικο σας νησι να αυτοκαλουμαστε για διακοπές χεχεχεχεε

6:21 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ja ja! die jugend von heute...

ξερουν τι θελουν.

7:34 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Ωχ...χωρίς πισι ε; Δράμαααααα...

10:14 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ confused, κουπί σε πελάγη άγνωστα!

@ Alkyoni, και που' σαι ακόμα...σε λίγο θα βάλεις και την Μικρονησία στον κατάλογο.

@ φεγγαροαγκαλιασμενη, σε περίπτωση όμως που σου χαλάσει θα σου δώσω το τηλ του μικρού στην Ν Ζηλανδία....κάποιο μικρό αντάλαγμα θα ζητήσει και από εσένα...

@ Spitogata, καλώς ήρθες...δηλ θα είμαι πολύ έξω από την σκηνή άμα θα σου πω ό,τι δεν τους ξέρω τους Fall out boy;

@ ExiLioN, δεν χρειάζεται να κάνει κάτι..φτάνει που το κοιτάει για να χαλάσει...
p.s2(w.b^^),αυτό δεν το κατάλαβα....

1:31 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ david santos, καλημέρα και καλό μήνα!

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, και εγώ το διασκεδάζω μέχρι να ανάψουν τα αίματα...μετά αρχίζω να τον σφάζω...

@ renata, και καινούργιο να πάρω πάλι θα μου το ματιάσουν και θα χαλάσει....περιμένω τον λογαριασμό του τηλεφωνήματος...ε ρε πλάκες που θα κάνω!

@ Trelofantasmeni, α! αυτά δεν είναι τίποτα...κουράγιο να έχεις μόνο να τα ξεπεράσεις.

1:38 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ panagiota μου, α! όλα κι όλα,να τα στείλεις τα παιδιά σε μαγικά νησιά....εάν δεν χαρούνε τώρα πότε θα διασκεδάσουν;

@ Νερίνα, και όσο μιλάει για επιστροφή να ελπίζω....

@ amo, δεν είπα εγώ να μη πάει....αλλά οι θαλασσοπόροι δεν τα ανακάλυψαν σε 5 μήνες ούτε είναι γραμμένος στο club των ανακαλύψεων....

@ seva, αμέ! μόνο ένα να αγοράσει; μόνο να προσέξει να πάρει και κανένα με βουνό γιατί τώρα που λειώνουν οι πάγοι να μη το χάσουμε τελείως....

1:49 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ONOMATODOSIA, με ξένη τσέπη ξέρω και εγώ....

@ oneiromageiremata, όχι Δράμα αλλά Καβάλα ήταν...
το έφτιαξε από μακρυά λέμε.....

1:52 μ.μ.  
Blogger McKat said...

Ο αδελφός μου ζει στη Νέα Ζηλανδία. Ετοιμάζομαι να τον επισκετώ. Μόνο που φοβάμαι δεν θα θέλω να γυρίσω πριν πάω σ'όλα τα μέρη που και ο γιος σου επιθυμεί... Βέβαια είμαι πια μεγάλη για να τα πληρώσουν άλλοι δυστυχώς. Αχ...

Καλό μήνα λουλουδιών σου εύχομαι επίσημε αντιπρόσωπε.

2:07 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Καλό μήνα σε εσένα και στο pc σου.

3:40 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑ!
ΥΓΕΙΑ-ΧΑΡΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

8:18 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Για να ξεχάσεις τα ζόρια οικονομικής φύσεως, έχεις μια πρόσκληση να γράψεις τ΄αγαπημένα σου ;) Καλό μήνα :D

8:55 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Τραγούδια, σόρυ! :))

8:56 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ McKat, καλές διακοπές σου εύχομαι και πάρε και αρκετό χαρτζηλίκι μαζί σου γιατί όπως μου λέει ο μικρός είναι όλα πανάκριβα!
υγ, δηλ, σε 4-5 χρόνια θα έχεις γυρίσει ε;

@ Νερίνα, επίσης και ελπίζω να μη ματιάζεις από μακρυά.....

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, ο μάιος μας έφτασε εμπρός βήμα ταχύ και εδώ είναι η εποχή των σπαραγγιών... επί μία εβδομάδα δεν τρώω τίποτα άλλο...!
καλό μήνα και σε εσάς!

@ renata, βρε καλό μου κορίτσι γιατί μου βάζεις δύσκολα;
νομίζεις ό,τι τα θυμάμαι;
σνιφφφφ.......

2:12 π.μ.  
Blogger Orelia said...

εισαι πολυ καλη!
τερμα!
αχτυπητη!
:)))

10:47 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Orelia, ή μήπως είμαι απελέκητη;

4:41 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

ελα ρε...! :)))))))))
εισαι πολυ καλη!!!
καλημερα!

9:05 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

kαλά, δεν επιμένω...υφαίνω το εγκώμιο και υποχωρώ....

καλή εβδομάδα !

12:12 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home